بوست ميكنم همينجا


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

                         

 

نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !

 

 

 

         من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن  . . .

 

 

 

عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو

یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حكم دارو

 

 

 

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من . . .

 

 

 

میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !

 

 

اگر نیمه شبی در آغوش من افتی / آنقدر بوسه بر لبهایت زنم که از نفس افتی !

 

 

رفتم به نزد طبیب ز شدت طب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح

۲ تا ظهر

و ۲ تا شب!

 

 

 

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

 

 

 

ناز آن چشمی که سویش مال ماست

ناز آن رویی که بوسش مال ماست !

 

 

 

بازم شادی و بوسه / تو هر لحظه و ساعت

                                               هیچ وقت کهنه نمی شه / دوستت دارم کثافت

 

 

                                                   

 



نظرات شما عزیزان:

navid
ساعت3:44---18 آذر 1390
سلام ن هستم سال آخر کارشناسی . از ترم دوم از دختر سرسنگین هم دانشگاهی و هم رشته ای خودم خوشم اومد اسمشم نمیدونم ولی حقیقتش 2سال و نیم فقط در حد نگاه بودیم بدون هیچ حسی بعدش من یک ترم مرخصی داشتم و ایشان هم یک ترم نبودن در کل نزدیک به یک سال همو ندیدیم همین 2 یا 3 هفته پیش همو دیدیم سنگین تر از قبل یه نیم نگاه و گوشه چشمی بهم داشت منم سنگین تر از اون نگاهش میکردم یکی دو هفته گذشت نگاهمون به همون سنگینی بود ولی یکم بیشتر . من تا حالا با کسی نبودم و نیستم و ظاهرا آماری که از خانوم گرفتم دقیقا مثل خودم با کسی نیست اگرم باشه کسی نمیدونه چون سرسنگین ترین دختریه که دیدم .چند روز پیش با یکی از دوستاش تنهایی میرفتن رسیدم بهشون بهش گفتم که خوشم ازش میاد به خاطر رفتار و متانتش گفت : قصد رابطه نداره منم گفتم همچین نیتی ندارم چون تا حالا با هیچ خانوم غریبه ای هم کلام نشدم هدفم زندگی آیندس گفت : من فعلا قصد ازدواج ندارم گفتم : نمیخوایی که مجرد بمونی بالاخره بیشتر با خصوصیات هم اشنا شیم فعلا گفت : نه گفتم : نظرت واسه شخص من نه ؟ یا همه نه ؟ گفت : پسرای زیادی بهم پیشنهاد میدن ولی من جوابم نه گفتم : اگه 10 سال 20 سال یا 2 سال دیگه شرایطشو داشتی بیام جلو جوابت چیه گفت معلوم نیست گفتم : خوب شماره ای یا ادرسی از هم داشته باشیم که 10سال20سال یا 2سال دیگه پیداتون کنم گفت : نه و رفت . 3 " 4" 5" روز ازش میگذره تو دانشگاه سگین تر از قبل شده ولی بازم همچنان نگاهی میکنه کنار چشم گوشه چشم . چیکار کنم ؟ عاشقشم . خواهر ندارم به دختر خالم نشونش دادم که باهاش حرف بزنه . به نظر شما جوابش چیه منفی یا مثبت ؟ دختر خالم بره جلو یا نه ؟ به نظر شما چی میشه ؟ بگین چیکار کنم نگاهش کنم یا نه ؟ جواب بصورت خصوصی به این آدرس وبلاگم بفرستین منتظرم.چیکارا کنم بدونه میخوامش و نظرش مثبت شه ؟ در ضمن من بهش گفتم تو فکرش هستم گفت نباش و رفت.

AshkiN
ساعت21:50---17 آذر 1390
سلام خسته نباشی خیلی عالیه موفق باشی .
دوستار تو اشـکین


xdf
ساعت18:57---17 آذر 1390
سلام ولی من اهل تهرانم . دانشجو. افسرده.خوش به حالت که می گی همیشه خوشحالی ...
من چکار کنم که تا ...؟؟؟؟؟؟؟؟


بشار
ساعت10:54---16 آذر 1390

یادم رفت بگم
دوست عزیز پستت خیلی قشنگه ...




بشار
ساعت10:36---16 آذر 1390


"با حســین" از "یا حســین" یک نقــــطه کم دارد...

ولی...

"یا حســــین" گفتن کجا و "با حســــــین" بودن کجا...


امیروسجاد
ساعت18:40---14 آذر 1390
سلام نیلوفرجان وبت خیلی زیباس برای همین لینکت کردم
ممنون میشم اگر به بچه های اسمانی سربزنی وتبادل لینک کنی


michael jakson
ساعت18:25---14 آذر 1390
دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم
در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست باز هم از انتهای دل صدایت میکنم


امیر
ساعت9:58---14 آذر 1390
سلام
وب خوبی دارید خوشحال میشم به وب من بیایی اگه خوشت اومد از قسمت تبادل لینک حتما لینک کن تا لینک بشی/ راستی تو وبم چتروم داره میتونی از قسمت[copy this]کد چتروم رو تو وبت کپی کنی تا تو وب تو هم چتروم داشته باشه منتظرتم خوش باشی http://www.amirana.lxb.ir


lovelorn
ساعت8:33---14 آذر 1390

هـر بآر کہ

احتمـآل ِ آمدنت رآ حسآب کـردم

جوآب

بـآ قطآرهاے ِ پـر از جآے خآلے ات

دَر ورودے ِ شهـر یکے نبــود

حآلآ فهمیده اَم

کہ جبــر اَست نبودنت

میآن ِ این روزـهآے ِ بے منطق


lovelorn
ساعت8:33---14 آذر 1390

راضي بودم

بمانم آن سوي روياها

به شرط داشتن تو

فهميدم

تو که نباشي

نه اين سوي روياها خواستنيست

نه آن سويش


مـریــم
ساعت7:33---14 آذر 1390

این روزهای دلخراشــــ

پر از صدای قِچ قِچ آرزوهــــــــا

زیر دندانهای آسیاب روزگــــــــــار

تکه تکه ، خرد می شونــــــــــــد

آهنگ روزهایـــــم

آغشته به تکرار همین خرده آرزوهاستـــــــــــ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| چهار شنبه 14 / 9 / 1390برچسب:,| 3:28 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi